Днес докато разсъждавах по тая дискусия в темата ми мина през ума и още една причина, която не знам дали е логична или ще се окаже пълна глупост, а именно проблем с някоя от бобините..?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Общи приказки 166
Collapse
X
-
Алфа...всичко друго е компромис!
http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща
-
Но не винаги нали?
Алфа...всичко друго е компромис!
http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща
Comment
-
Аз по-скоро почвам да си мисля за проблем с налягането на бензина - примерно при загряване да се влошава подаването на 12 волта към помпата.
На място съм проверявал налягането - на празен ход и при 2500-3000 оборота - добре е, но не трябва ли да се провери и под реален товар?'05 166 V6
'98 156 2.0 TS ex ...
Comment
-
И при мен и на газ. Ще видя сега с новият вариатор как ще е другата седмица. Просто в цялата тази ситуация няма никаква логика. Радвам се обаче, че след подмяна на темп.датчик го прави това по-рядко.Алфа...всичко друго е компромис!
http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща
Comment
-
Колеги, да споделя нещо с вас. Няколко страници назад бях споделил за повишен шум та чак вибрации. Мислех, че има прегоряли заглушители в някое от гърнета, но се оказа друго. Понеже я бях спрял колата, че ангренажните чаркалъци бяха на около 70 000 км и вчера бяха сменени. Момчето отваря капаците и какво мислите лъсва - скъсан ремък на балансиращите валове...Ужас и късмет. Всичко сменено сега и няма нито вибрации нито шум. Кеф голям. Така, че някои ако има съмнения за гърнета е добре да провери и този гад. Е това се отнася за моделите с такива валове, а и не знам кои други имат.Алфа...всичко друго е компромис!
http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща
Comment
-
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеТъй като моята ламбда е малко инертна, което е признак, че не е в първа младост, на мен ми би било интересно, ако някой, който е сменял сонда наблюдава същите симптоми.sigpic Alfa Romeo 166 TS
Comment
-
Първоначално публикувано от pianev Покажи съобщениеАз съм сменял преди години на Ланчиа, нямаше никаква разлика във вървежа. Имах и много ядове с нейния стъпков мотор. Оправих го с много чистене, но наблюденията ми са, че той се грижи за оборотите на празен ход и не мисля, че има отношение към ускорението. Може и да не е така, разбира се. При мен няма такава загуба на мощност след загряване, но бих проверил всичко по пътя въздушен филтър - дросел клапа.Алфа...всичко друго е компромис!
http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща
Comment
-
Показва, но колко са коректни...А дали пък не е възможен бъг в компютри определена модел като BOSH M 1.5.5 ?!?!Алфа...всичко друго е компромис!
http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща
Comment
-
Колеги, някой да е правил интервенция със смяна на турбо от друга кола? Понеже онази вечер един ме изнерви и малко по-рязко тръгнах да го избегна преди да ме е изнервил още малко и заби муцуната светна чека и сега като я настъпя и мине 3000 оборота и явно пренадува. Натисках с една дълга отверка актуатора ... движи се геометрията но посредата позатяга леко но актуатора не може да го преодолее навреме явно. Ще я отворя така или иначе да видя какво става вътре но понеже пролетта я сменях и ако трябва пак да я сменям си мисля по-здрава някаква да е ... не знам просто колкото и да съм я настъпал не би трябвало да се прецака от един път...А турбото си беше наред без луфт, виене и т.н.
Мисля да е от друг модел вече понеже и не се намират читави турбини за тоя мотор.
Comment
Comment